• Krovni vizual
  • Nagradna-igra-maska
  • Cover

Ozaveščanje mladih o pomenu socialne distance v času epidemije covida-19

 

Mladi so tisti, katerih življenje je epidemija s prepovedjo druženja zelo prizadela. Kljub temu da so se na najboljši mogoč način prilagoditi situaciji in da so večinoma vzorno upoštevali ukrepe, pa jih je javnost pogosto krivila za nastalo situacijo. To je izhajalo predvsem iz stereotipa, da so mladi neresni, neodgovorni in da ne upoštevajo pravil. Na Uradu za mladino so želeli s kampanjo poudariti, da so mladi “krivi po krivem” in da kritika ne vpliva pozitivno na njihovo duševno stanje, ki je bilo zaradi osamljenosti, tesnobe in drugih stisk že tako na preizkušnji. S kampanjo niso želeli samo opozoriti na upoštevanje ukrepov, ampak tudi pohvaliti in dvigniti samozavest mladih.

Kampanjo smo poimenovali Zdrav pozdrav, glavni slogan pa je bil “Mladi ukrepamo”. Njen protagonist je bil kaktus, ki je bil kot zabaven lik simbol socialne distance. S pomočjo kaktusa smo posneli TV-spot, pripravili smo grafično podobo projekta, poleg televizijskih objav pa se je večina komunikacije odvila na spletu, predvsem na socialnih omrežjih Facebook in Instagram. Med drugimi vsebinami in stalnimi rubrikami, ki so krajšale čas mladim v času zaprtja države, smo pripravili tudi nagradno igro, v kateri so si sodelujoči lahko prislužili simpatično masko Zdrav pozdrav.

 

Elementi kampanje: TV-spot, plakat, objave za socialna omrežja, spletni bannerji, nagradna igra.