Prisilna prostitucija

  • PP-plakat2
  • PP-mat-1354×652
  • PP-web-1354×652
  • PP-4web-1354×652

OZAVEŠČANJE UPORABNIKOV STORITEV PROSTITUCIJE

Prisilna prostitucija je del trgovine z ljudmi, ki je pred očmi javnosti skrita v neoznačenih bordelih in privatnih stanovanjih, marsikdaj pa tudi v nočnih klubih, masažnih salonih in wellness centrih. Ocenjujejo, da je vsako leto najmanj 800.000 žensk in otrok preprodanih čez mednarodne meje, največ pa jih prihaja iz revnejših držav in socialno šibkih okolij. Prisilnim prostitutkam so kratene osnovne človekove pravice, kot so varstvo dostojanstva, svoboda gibanja, pravica do zasebne lastnine, varnosti, zasebnosti, izbire. V večini primerov jih “delodajalci” fizično in psihično mučijo, mnoge so prisilno drogirane. Večina njihovih »strank« pa se sploh ne zaveda, da dekleta tam niso po svoji želji, ampak da so v prostitucijo prisiljene.

Ob dnevu boja proti trgovini z ljudmi smo pripravili ozaveščevalno kampanjo o prisilni prostituciji, s katero smo želeli informirati predvsem uporabnike komercialnih spolnih storitev, torej stranke prostitutk. Ker je ta segment ciljne skupine težko dosegljiv, smo s svojimi sporočili vstopili na spletne portale z »zasebnimi stiki«, kjer smo uporabnike z bannerji preusmerjali na spletno stran prisilnaprostitucija.si in jih tako informirali o opozorilnih znake prisilne prostitucije. Spletna stran sicer združuje osnovne informacije o problematiki, resnične zgodbe in tudi napotke uporabnikom, kaj naj storijo, če naletijo na opozorilne znake. S plakati smo bili prisotni tudi v toaletnih prostorih barov in nočnih klubov, uporabnike spolnih storitev pa smo z informativnimi materiali nagovarjali tudi v taksijih in hotelih, motelih ter tako imenovanih “dnevnih počitkih”.

Elementi kampanje: plakati, plakati v barih, bannerji, spletna stran, nalepke za taksije, obešenke za hotelska vrata

  • Sofinancer: Urad Vlade RS za komuniciranje
  • Vodja projekta: Tanja Rudolf Čenčič
  • Kreativna vodja/tekstopiska: Simona Kepic
  • Oblikovalka: Maja Krisper