Periferna arterijska bolezen

  • mesi_pack u
  • mesi_pack l
  • mesi-stojalo
  • mesi-logotipi
  • MESI-web2
  • MESI-web3
  • mesi_ f2
  • mesi-jumbo
  • mesi_pack f

OZAVEŠČANJE O BOLEZNI ZAMAŠENIH ŽIL IN MERITVI GLEŽENJSKEGA INDEKSA

Periferna arterijska bolezen je bolezen zamašenih žil, pri kateri se maščobne obloge nalagajo na stene ožilja spodnjih okončin. Zaradi zožanih arterij se zmanjša pretok krvi, in to ne le do nog, ampak tudi do srca in možganov. Kar vsak 6. prebivalec, starejši od 55 let, ima periferno arterijsko bolezen, vendar se je velika večina bolezni ne zaveda. Ker nezdravljena bolezen lahko pripelje do srčnega infarkta, možganske kapi ali gangrene in posledično do amputacije noge, je pravočasna diagnoza bolezni zelo pomembna. Meritev gleženjskega indeksa, ki je zelo hitra in enostavna meritev ter pokaže stanje zamašenosti arterij, zato lahko reši življenje.

Splošno javnost, predvsem pa za periferno arterijsko bolezen najbolj ogrožen segment, smo želeli ozavestiti o tej hudi, vendar dokaj neznani bolezni in opozoriti na to, da je hitro diagnosticiranje izjemno pomembno. Ker gleženjski indeks lahko hitro in neboleče izmerijo tudi pri osebnem zdravniku, smo želeli vse, predvsem pa starejše od 55 let, spodbuditi k temu pregledu. Enostavna, vendar učinkovita kreativna rešitev v eni podobi prikazuje dvoje: zamašeno arterijo in peščeno uro kot simbol hitrega diagnosticiranja, ki lahko reši življenje. Izjemno aplikabilna kreativna rešitev nam je omogočila, da smo jo uporabili ne samo na plakatih, jumbo obcestnih plakatih, roll up panojih in zloženkah, ampak smo iz njene prepoznavne podobe lahko osnovali tudi interaktivno vabilo na novinarsko konferenco ter simpatično darilo – opomnik za obiskovalce zdrastvenih ustanov in lekarn. Žila/peščena ura pa zelo dobro funkcionira tudi kot osnovno grafično orodje ozaveščevalne spletne strani Zdrave arterije. Kampanja Zdrave arterije, za katero smo oblikovali tudi logotip, se izvaja po celi Evropi in v Avstraliji.

Elementi kampanje: logotip, plakati, jumbo obcestni plakati, zloženke, vabila, give-awayi, roll up pano, spletna stran, kartonasti podstavki za zloženke v lekarnah in zdravstvenih domovih

  • Naročnik: Mesi
  • Leto: 2018
  • Vodja projekta: Tanja Rudolf Čenčič
  • Kreativna vodja/tekstopiska: Simona Kepic
  • Oblikovalka: Maja Krisper
  • Postavitev spletne strani :