• hiv foto3
  • hiv-spo-02
  • hiv foto2
  • hiv foto
  • hiv_pack k
  • lizikatest
  • hiv-letak
  • hiv foto_ver

OZAVEŠČANJE O NUJNOSTI UPORABE KONDOMA (V NOČNEM ŽIVLJENJU) 

Čeprav ima Slovenija eno najnižjih stopenj okužbe s hiv v Evropi, pa delež okuženih narašča. Zaradi vedenja, da lahko okužene osebe danes pričakujejo skoraj enako dolgo življenje kot zdrave, izginja tudi strah pred okužbo, zato je ozaveščanje splošne in specifičnih javnosti o varni spolnosti z uporabo kondoma še vedno zelo pomembno. Ena od skupin, ki ima dostikrat tvegane spolne odnose, so tudi mladi v nočnem življenju. Po izsledkih analize, ki smo jo naredili leta 2018, imajo uporabniki alkohola in prepovedanih drog več tveganih spolnih odnosov, prav tako imajo večkrat nezaščitene spolne odnose in spolne odnose z neznanci.

Z ozaveščevalno kampanjo Hiv ni izbirčen želimo ljudi spomniti na to, da virus hiv še vedno obstaja in da ga lahko dobi vsakdo, ki ne uporabi kondoma. Ob mednarodnem dnevu boja proti hivu leta 2017 smo Slovenijo prvič preplavili s plakati, city lighti, animiranimi TV spoti in bannerji s provokativnimi in zanimivimi podobami, ki na šaljiv način sporočajo, da hiv lahko dobi vsakdo, in to ne glede na spol, starost, spolne prakse ali situacije. S projektom smo vstopili tudi na teren nočnega življenja, saj smo s prepoznavno podobo opremili podstavke za pijačo v lokalih, o nujnosti uporabe kondoma pa smo ozaveščali tudi s plakati v toaletnih prostorih. V lokalih, nočnih klubih in na različnih prireditvah kontinuirano distribuiramo kondome, marsikdo pa vzame tudi letak z natančnimi navodili za pravilno uporabo kondoma. O zanimivi kampanji je konec leta 2017 poročalo veliko medijev. Z ozaveščanjem smo nadaljevali tudi v letu 2018, ko smo poleg že omenjenih komunikacijskih sredstev začeli mladim v nočnem življenju deliti tudi lizike z ozaveščevalnim sporočilom, ki vedno pritegnejo veliko pozornosti.

Elementi kampanje: plakati, obcestni plakati city light, oglasi, bannerji, animirani telop, letaki, kondomi, podstavki za kozarce, lizike

  • Sofinancer: Ministrstvo za zdravje
  • Leto: 2017-2019
  • Vodja projekta: Tanja Rudolf Čenčič
  • Kreativna vodja/tekstopiska: Simona Kepic
  • Oblikovalka: Maja Krisper
  • Ilustrator: Hello Mister Frank
  • Animacija: Umer