Črke bolijo

  • čb-plakat2
  • čb-plakat
  • fini_sole_mala
  • fini_wc_V_mala
  • miklo__i__ev_park_v_ljubljani
  • miklošičev park v ljubljani (1)
  • dodajte_nekaj_besedila_telesa (1)
  • Screenshot_20211122-105101_Instagram

Ozaveščanje mladih o posledicah spletnega nasilja

Problem spletnega nasilja je vedno večji. V času epidemije covida_19 so mladi svoje družabno življenje še v večji meri prenesli na splet, na socialna omrežja, med igre, forume in klepetalnice. V prostore, kjer se dogajajo tudi spletno žaljenje, izsiljevanje, (spolno) nadlegovanje, zalezovanje in druge oblike spletnega nasilja. Žal je takšna komunikacija postala nekaj vsakdanjega, zato jo predvsem fantje dostikrat dojemajo kot zabavo. Vendar pa posledice, ki jih utrpijo žrtve spletnega nasilja (največkrat dekleta), niso prav nič zabavne. Ker največkrat o svojih stiskah ne spregovorijo, spletno nasilje povzroča izolacijo, tesnobo, depresijo, ki lahko pripelje celo do samomora.

Zato smo pripravili kampanjo Črke bolijo, s katero želimo predvsem opozoriti mlade, da spletno nasilje ni hec in da je vedno in povsod nedopustno. Nagovarjali smo jih s plakati s strašljivimi črkami, ki so jih spremljali v šolah, dijaških domovih in na zunanjih plakatih Tam-tam. Črke so jih “strašile” tudi na avtobusih LPP, na terenu pa smo jim (pred nočjo čarovnic) delili zanimive tatuje. Najbolj aktivno pa smo jih nagovarjali preko Instagrama, kjer so izvedeli veliko o spletnem nasilju, brali resnične zgodbe ter sodelovali v različnih kvizih.

 

Elementi kampanje: plakati B1, plakati A3, zunanji plakati Tam-tam, digitalni ekrani na LPP, socialna omrežja, give-awayi.