AFTER TAXI 2017

  • at17-1-plakat
  • at17-plakat

DRAGO MEŠANJE – OZAVEŠČANJE O POSLEDICAH VOŽNJE POD VPLIVOM ALKOHOLA

After taxi je inovativen projekt, ki ga Združenje DrogArt izvaja že od leta 2010. Z njim ozaveščamo javnost (predvsem mlade) o nezdružljivosti alkohola in vožnje, predvsem pa vsem, ki bi se sicer opiti usedli za volan, zagotavljamo brezplačen kupone za vožnjo s taksijem. S tem želimo zmanjševati število prometnih nesreč pod vplivom alkohola, ki so kljub nenehnemu opozarjanju še vedno drugi najpogostejši razlog za povzročitev nesreč s smrtnim izidom. 

V okviru projekta After taxi smo leta 2017 izvedli nacionalno ozaveščevalno kampanjo z novo kreativno rešitvijo. Pri idejni zasnovi smo se osredotočili na kazni, ki doletijo tistega, ki vozi pod vplivom alkohola. Poleg “kataloških” denarnih kazni smo prikazali tudi najhujšo kazen od vseh: prometno nesrečo. Z osnovno vizualijo in sloganom Mešanje alkohola in vožnje lahko drago plačaš smo pozivali k varnemu prevozu v primeru uživanja alkohola. Ena od možnosti je tudi brezplačen kupon After taxi, ki so ga uporabniki lahko pridobili na DrogArtovi info točki ali pa so si ga priskrbeli v lokalih, barih in nočnih klubih. V lokalih smo na to možnost opozarjali s plakati v toaletnih prostorih, s posebej za to potiskanimi kozarci za pivo ter “pivskimi” prigrizki (slanimi arašidi), ki so prav tako nosili ozaveščevalno sporočilo. S terensko ekipo smo bili (predvsem decembra) prisotni na različnih prostorih žuranja, kjer smo delovali interventno in smo prav tako distribuirali kupone za vožnjo s taksijem. Plakati so informirali tudi v študentskih domovih, terenski delavci pa so na več parkiriščih v večernem času delili osvežilce za avto s prevetivnim sporočilom. Za avtomobile taksi službe Rondo, ki izvaja subvencionirane vožnje, smo izdelali magnetne nalepke s sporočilom. Informirali smo tudi preko spletne strani afertaksi.si in socialnih omrežij.

Elementi kampanje: brezplačni kuponi za taksi, plakati, plakati v lokalih, spletna stran,slani arašidi, kozarci za pivo, magnetne nalepke za avtomobile, socialna omrežja

  • Sofinancerja: Mestna občina Ljubljana in Javna agencija RS za varnost prometa
  • Leto: 2017
  • Vodja projekta: Tanja Rudolf Čenčič
  • Kreativna vodja/tekstopiska: Simona Kepic
  • Oblikovalka: Maja Krisper
  • Izvedba prevozov s taksiji: Taksi služba Rondo