AFTER TAXI 2018

  • at-18-kuponi
  • at-18-kikiriki
  • at-18-sajtweb
  • at-18-wc
  • at-18-sajtweb2
  • at18-fbdogodekweb
  • at-18-f5
  • at-18-f8
  • at-18-f4
  • at-18-f7
  • at-18-f6
  • at-18-f9
  • at-18-f3
  • at-18-f11
  • at-18-f2

SOBA IZZIVOV – INOVATIVNA OZAVEŠČEVALNA MEHANIKA S PIJANIMI OČALI

Decembra 2018 smo ozaveščevalne aktivnosti v okviru projekta After taxi dopolnili z zanimivo Sobo izzivov AfterTaxi, ki je bila odprta v Ljubljani in Mariboru. Soba izzivov je inovativen koncept izkustvenega projekta, ki z zabavno mehaniko udeležence ozavešča o tem, kako močno alkohol vpliva na motorične in senzorične sposobnosti ljudi. Obiskovalci sobe izzivov so se morali z uporabo “pijanih očal”, ki simulirajo stanje pod vplivom alkohola, pregristi skozi različne izzive, ki na trezen pogled izgledajo smešno enostavni, s pijanimi očali pa postanejo več kot zahtevni. Ko so uspešno rešili »pijane izzive«, so dobili tudi brezplačen kupon After taxi. Namen zanimive izkušnje je bil, da so lahko na »trezni« koži preizkusili, kaj se v resnici dogaja z njihovimi motoričnimi sposobnostmi, kadar so pod vplivom alkohola. Med izzivi je bilo nekaj športnih, nekaj žurerskih, nekaj koordinacijskih ter nekaj izzivov s področja prometne varnosti. Vsi obiskovalci so bili navdušeni nad idejo in šokirani nad spoznanjem, kako zelo so okrnjene njihove motorične sposobnosti pod vplivom alkohola. Soba izzivov je bila deležna velike medijske pozornosti, saj so razširjen prispevek poleg drugih o njej objavili tako na TV Slovenija kot na 24ur.com, še posebej pa smo bili veseli ekipe izjemno gledane oddaje Volan.

V skladu z inovativnim konceptom smo pripravili tudi novo kreativno zasnovo za plakate in letake s sloganom Ohrani trezen pogled na promet, ki so odvrača od vožnje pod vplivom alkohola in vaili v sobo izzivov.  S plakati smo bili prisotni v 150 klubih v Ljubljani in Mariboru, gostje lokalov pa so pri alkoholu dobili tudi naše ozaveščevalne arašide. Skladno z razširjeno izvedbo projekta smo osvežili tudi predstavitev na spletni strani www.aftertaxi.si, aktivnostih projekta After taxi smo uporabnike obveščali tudi preko facebook profila. Poskrbeli pa smo tudi za osnovni namen projekta After taxi, ki je deljenje brezplačnih kuponov za taksi vsem, ki bi se sicer kljub vinjenosti usedli za volan.

Elementi: plakati v lokalih, plakat A-stojalo, letaki, kuponi za vožnjo s taksijem, slani arašidi, socialna omrežja, spletna stran

 

  • Sofinancerja: Mestna občina Ljubljana in Javna agencija RS za varnost prometa
  • Leto: 2018
  • Vodja projekta: Tanja Rudolf Čenčič
  • Kreativna vodja/tekstopiska: Simona Kepic
  • Oblikovalka: Maja Krisper
  • Tehnična pomoč: Spot Plus