Hiša strahov

  • FB_IG-post2
  • 20211028_153254
  • 20211028_152616
  • 20211028_151705
  • 20211028_152029
  • 20211028_152330
  • 20211028_153522

Izkustven ambientalni projekt, ki ozavešča o različnih oblikah nasilja

V okviru Prave zveze, v katero smo povezane različne nevladne organizacije (Društvo Ključ, Društvo za nenasilno komunikacijo, Mladi zmaji, SOS telefon, Legebitra, Združenje za moč in Iz principa), različne ciljne skupine, predvsem pa mlade ozaveščamo o različnih oblikah nasilja in spodbujamo nenasilno vedenje ter komunikacijo. 

Pred nočjo čarovnic, ko je zanimanje javnosti za hiše strahov še posebej veliko, smo pripravili ozaveščevalno Hišo strahov, v kateri so obiskovalci lahko na lastni koži preizkusili, kako se vsakodnevno počutijo žrtve nasilja. V različnih sobah smo s pomočjo opreme, vizualnih in avdio-pripomočkov ter resničnih zgodb žrtev nasilja “uprizorili” tri različne prostore, v katerih se najpogosteje dogaja nasilje: dom, šola in splet. Obiskovalci so v 10-minutni strašljivi izkušnji tako lahko občutili strah, ki ga žrtve doživljajo ob partnerskem, starševskem, vrstniškem spolnem in spletnem nasilju. Ob izhodu pa so se obiskovalci lahko tudi informirali o nasilju ter različnih oblikah pomoči. Obisk Hiše strahov smo spodbujali predvsem s pomočjo objav na socialnih omrežjih, pri promociji pa so nam pomagali tudi mediji, ki  so se množično odzvali na dogodek ob odprtju Hiše strahov. Primeri objav:

24ur.com

Večer

Dnevnik na TV Slovenija

 

Elementi kampanje: zasnova in postavitev Hiše strahov, socialna omrežja (Facebook, Instagram), plakati, vabilo za medije.